2007. január 21., vasárnap

Fokhagyma-krém leves, kettő

Azért kettő, mert mindenből kettő kell bele.
  • 2 nagy fej vöröshagyma
  • 2 nagy fej fokhagyma
  • 2 ek zsemlemorzsa
  • 2 húsleveskocka
  • 2 ek tejföl
  • 2 ek vaj
  • 2 x 0,5dl tejszín :)
  • 2x 5dl víz :)
  • 2x fél tojás :)
Najó, kicsit csaltam, de így egyszerűbb megjegyezni. Hagymákat össze kell aprítani, vajon megpirítani a zsemlemorzsával együtt és felönteni a húslevessel, majd össze kell turmixolni alaposan. A tojást tejföllel és tejszínnel elkevertem és besűrítettem vele a turmixot. Kettőt rottyant :) és kész. Reszelt sajttal és pirított kenyérkockával cool. Fotó nincs. Fehér massza az egész, de nagyon jó!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, Milan,
most találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik! Csupa olyan dolgot főzöl, amit szeretek:)))
Most épp fennakadtam ezen a levesen: 2 fej fokhagyma kell bele??? Az legalább 20 gerezd. Nem lesz picinyet túl sok??
Ugyanis meg szeretném főzni ma este:))

Névtelen írta...

szi valóban nagyon cool a leves, egy kérdésem van : mit értesz az alatt, hogy 2 ek?
kösz a receptett ciao

Névtelen írta...

2 evőkanál....
szombaton emgcsinálom a családnak, ajánlom, hogy jól egyen! :P